mars 16, 2011

BAKA BAKA LITEN GROTTA MED BLÅBÄR

Hallå! Sitter här med oförklarlig värk i nacke och axlar. Hade superont i förrgår kväll men igår kände jag inte av det alls. Idag är värken tillbaka och jag börjar fundera på vad som är tokigt, om jag sover konstigt eller vad det beror på...

Vädret är lika underbart idag som igår men än har vi inte tagit oss ut någonting. Jag har städat lite på förmiddagen och nu ligger L och sover middag. Kanske att vi kommer ut en sväng när han vaknat. Får nästan ångest av att sitta inne en sådan här vårig dag =)

Jag hittade ett paket jäst i kylen idag som går ut imorgon så därför tänkte jag baka lite också. Hallongrottor utan hallonsylt och med blåbär istället, så blåbärsgrottor. Upptäckte dock att vi inte hade tillräckligt med mjöl så jag får gott vänta på att D ska komma hem från affären innan jag kan börja.

TTYL / Nattis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar