mars 31, 2011

BUSRINGNING MITT I NATTA

Jag varken hann eller orkade uppdatera igår när jag kom hem, eftersom jag direkt efter prova-på'n i Kopparberg for till Ludvika och sporthallen för nästa pass. Var hemma runt 21 och då dundrade jag i princip ner i sängen framför Grey's Anatomy där Dennis fick servera mig överlevnadsbestyr i form av en fryst färdigrätt och ett stort glas vatten. Ett tag senare var det tack och gonatt =)

Och natten, den kunde ha varit toppen, om det inte var för någon idiot med dolt nummer som ringde TRE gånger, en gång i timmen på Dennis telefon. Inte kunde han slå av ljudet heller eftersom han ställt in alarmet... Så tack vare dig, du hemlige förbannade busringare, är jag riktigt trött idag!

3 kommentarer:

  1. Svar:
    Vi fick en tid på tisdag 12.30 :)
    Det ska väl inte vara någon fara men såklart kan man inte låta bli att oroa sig!

    SvaraRadera
  2. Jag har alltid haft lågt blodtryck, men aldrig blivit sådär :/

    SvaraRadera
  3. haha ja, jag skulle då aldrig köpa mig en sån (eller en riktig), slösa bort pengar på något man bara använder hemma :P

    SvaraRadera