mars 14, 2011

SMÅTT BESVIKEN

Nyss hemkommen från Söderbärke, där det idag bara kom två stycken på Zumban. Suck, nackdelen med att ha drop-in. Vissa gånger kommer det jättemånga och andra nästan inga alls. Det känns lite jobbigt när det är så få, som att det är något fel på mig. Å andra sidan har jag flera andra kurser där det alltid är jättehög närvaro, och då känner jag mig såklart duktig istället.

Jag vill ju att folk ska VILJA komma på mina pass, och jag vet ju egentligen vad jag gjort för fel i Söderbärke. Första gången körde jag på alldeles för snabbt pga att jag var så jäkla nervös och jag tror att det skrämde bort en hel del. Dessutom är det alldeles för dyrt... Den här kursen slutar om tre veckor och finns det då intresse för att fortsätta ett par gånger så kommer jag att sänka priset. Hoppas bara att det inte är för sent.

Nej, nu ska jag trösta mig med en korv i baguette framför ett par avsnitt av Sons of Anarchy. Vi kunde inte låta bli att köpa första säsongen eftersom alla pratade om att det var en sådan bra serie. Jag tyckte att den var lite seg i början men mot slutet av ettan så var jag helt fast. Köpte därför tvåan i fredags och igår hade vi sett färdigt den också... Lite tråkigt att det är så få avsnitt per säsong. Trean går ju på tv nu så jag trodde inte att vi skulle kunna köpa den förrän i oktober men när jag kom hem nyss så hade D trollat fram hela säsongen med text och allt, så nu är det bara att kolla =)

1 kommentar:

  1. As bra serie ju!
    Vi har kollat klart på alla nu och jag hoppas de blir fler!! :O

    SvaraRadera