mars 19, 2011

mmm, HM shop online!

Då har jag beställt lite nya kläder till mig och Liam. Dennis ansåg att han inte behövde något nytt. Män är konstiga =) Det blev ingenting till lillen i magen heller den här gången. Vi har ju så mycket efter Liam och är det så att det visar sig på ultraljudet att det är en flicka så köper jag någonting då istället.

Detta beställde jag till mig:

Lite längre baslinne. 49:-
Kort tröja att ha över ett längre linne. 59:-
Linne. 59:-
Jeansshorts med resår i midjan. Perfekt alternativ till vanliga jeansshorts i sommar när man har mage =) 149:-
Kort top att ha över ett längre linne. 149:-
Mammaleggins. Det enda mamma-plagget jag beställde. 99:-
Väska. 149:-
Haremsbyxa. 99:-






















































































































Och till Liam beställde jag:
2-pack linnen. 79:-
Kampanj Shorts 29:-
Kampanj Shorts 29:-
Keps. 59:-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar