mars 24, 2011

DET BLIR EN ONE PIECE TEDDY FLEECE

Okej, Jag har suktat efter en One Piece Teddy Fleece HUR LÄNGE SOM HELST på grund av mina otroliga problem med att få upp kroppsvärme, och nu ligger de ute för halva priset... Suck, jag bara känner att jag MÅSTE ha en, bums!

Den "vanliga" jag har är toppen, men om sanningen ska fram så skulle jag kunna ha 5-7 stycken olika. Som tur var har jag en ovanligt förstående man just nu som helt plötsligt smög ner bredvid mig i soffan igår kväll och talade om för mig att jag är värd en =) Därför ska jag beställa en NU!

Snart... Måste bara ta itu med ett dilemma först. Vilken färg?
Brun eller vit? 
Båda kostar 1,140:- (tidigare 2,279:-)

5 kommentarer:

  1. Jag själv har spana på en vit, så jag säger vit :)

    Men dock känns det rätt onödigt och köpa en sådan varm teddy dräckt för min del nu när det börjar bli sommar så jag kommer nog köpa en annan istället :) Men priset var otroligt bra.

    SvaraRadera
  2. hej!
    jag vill ha en teddy fleece man kostar dem 1140:- i butik??
    svara fort på min blogg: yumclaire.bloggplatsen.se

    SvaraRadera
  3. brrrrrrruuuuuuuuuuuuuuuun

    SvaraRadera