mars 08, 2011

GRAVIDDVALA?

God morgon! Är jag disträ eller är jag disträ? Jag bloggar inte på flera dagar och när jag väl gör det så skriver jag helt tokigt. Angående det senaste inlägget (som jag för övrigt skrev i söndags, skämmes!) så åkte vi såklart inte ända till Göteborg för att lämna av Klara, utan vi for till Örebro. Lite skillnad, inte riktigt lika långt =) Väl där blev vi bjudna på kinamat, som faktiskt var gott. När vi kom hem började jag dock må jätteilla och magen den svällde upp som en ballong. Tål tydligen inte sådan mat...

Vad hände igår då? Jo min fina mamma kom och hämtade mig och lille och så åkte vi till Gubbo där jag fick lite välbehövlig healing. Jag hade lite svårt att slappna av först men mot slutet lugnade varenda liten muskel ned sig och det är verkligen en toppenkänsla! Yvonne (som utförde healingen) tippade dessutom på att bebben i magen är en flicka, så det ska bli spännande att se om hon har rätt. Kanske får vi en hint redan på torsdag? Vad tror ni, kan de se könet i vecka 14?

2 kommentarer:

  1. I vissa fall "ska" man ju kunna se könet i den veckan, men det är nog väääldigt olika, men tanke på att dom ej ser i vecka 20 ens tex. Men värt att fråga om ni ändå ska dit och vill ha reda på könet! :)

    SvaraRadera
  2. Hmm, det sägs ju att man kan se barnets kön redan från vecka 12 om barnmorskan är duktig på att "läsa av" ultraljudet (eller vad man ska säga)... Men vanligtvis är det väl lättast att se könet i typ... vecka 18?

    Sv: Ja, iofs... igår gick jag inte ut fast solen sken, blåste så förbannat och så var det så halt överallt... och idag snöar det :'(
    Älskar vinter, men nu får det vara bra tycker jag, vill ha bar mark och sol!

    SvaraRadera