mars 22, 2011

BRÅK!!!

Japp, det har redan börjat lite smått och jag vet att det kommer att eskalera ytterligare innan den här resan når sitt slut. Vad? Jo, bråket om den kommande bebisens namn! (Med bråk menar jag inte skrik och härj, utan mer gnäbb och sura miner.)

Vi kan aldrig komma överens, inte ens om ETT namn vi båda tycker om. Det största problemet är dessutom att jag har ett pojknamn och ett flicknamn som jag känner mig stensäker på. Dennis avskyr dem båda såklart, och själv gillar han bara porrnamn som "Nikki" och "Nicole". Suck!!! Har ni samma problem? Vad gör man? Äh, jag vet redan vad jag ska göra. Jag tar upp det på förlossningsbädden! =)

4 kommentarer:

  1. Jag försökte få fram nåt namn hela graviditeten med Lovis. Men Ted ville inte prata namn förräns mot slutet. Men vi fick ihop en liten lista till bb iaf :)

    Och när Hon väl var ute så var det ju en Lovis =)

    SvaraRadera
  2. På förlossningsbädden är nog ett bra trick, då kanske du har gjort dig förtjänat av att få bestämma =) Hahaha

    SvaraRadera
  3. Olle hade bara tråknamn, så jag sa två namn som han fick välja emellan!
    å så har de blivit denna gången också, jag har två tjejnamn å två pojknamn, sen får han välja mellan de xD

    SvaraRadera
  4. På den fronten är jag glad över att jag är ensamstående då jag fick välja vilket namn jag ville ;D

    SvaraRadera