mars 22, 2011

SJUKIS

Liam är snorig och rosslig i halsen. Jag har ont i ena halsmandeln så förmodligen har han också det. Dessutom är jag inte van vid ett sjukt barn utan blir smått handikappad så fort han får en kråka i näsan. =)

Pga ovanstående vaknade L inatt och kunde inte sova. Jag skulle då lägga videoband under övre sängbenen för att underlätta lite för honom. Det gick ju bra, efter att jag tappat hela jäkla sängen på foten en gång först. Nåväl, en vällingflaska senare så sov han hela natten utan problem.

Nu känner jag att han inte riktigt är sig själv. Jag har varken behövt dammsuga upp diverse sädesslag från golvet eller plocka upp saker ur toaletten på hela morgonen! Dessutom är han riktigt lugn och vill mest sitta i mitt knä i soffan och mysa. Inte mig emot =)

TTYL / Lat-morsan

2 kommentarer:

  1. Typiskt, haha. Jag har gjort samma sak, kronglat med sängen så försiktigt som möjligt för att inte "väcka mer" =) Slutar i pannkaka, haha. Skönt att han sov vidare, hoppas att ni blir bättre.

    SvaraRadera