mars 14, 2011

JAG HAR TÖ I HJÄRTAT

Hej hej hallå! Det töar ute och fåglarna sjunger om våren idag. Hur härligt är inte det?
Igår fyllde som tidigare nämnt min fina lilla mamma år, och i lördags skulle vi ju varit där på kalas, men eftersom WIlja kräktes hela natten så stannade vi såklart hemma. Nu var de till doktorn med henne igår då hon hade hög feber fortfarande och då visade det sig att hon hade öroninflammation (igen!). Eftersom ingen annan konstigt nog smittats så trodde doktorn att hon spytt pga öronvärken och inte magsjuka. Lilla stumpan, vad ont hon måste ha haft...

Jag och L började denna dag med att promenera lite med Thilda och Nelly. Vi har också tvättat två maskiner, så nu luktar hela lägenheten sköljmedel. Älskart! Lilleman sover nu och jag sitter och sippar lite på en burk cola, samtidigt som jag längtar otroligt mycket efter min man som snart kommer hem från jobbet. Ja längtar gör jag, nästan lika mycket som jag längtar efter våren =)

 
Världens goaste unge får stå för dagens bild


TTYL / Nattis

2 kommentarer:

  1. Svar: nej vi ska ej ta reda på könet, vill ha lite mer spänning sen;p haha
    Men ni ska fortfarande göra det eller? Fått tid till rul?

    SvaraRadera