mars 02, 2011

BULLMAMMA

Sitter här och känner hur hela lägenheten luktar kanelbulle, vilket är mysigt! De blev faktiskt rätt lyckade, trots att det var så längesedan jag bakade att jag upptäckte mitt i allt knådande att jag inte ens äger en kavel. Fick därför skicka D över till grannen för att låna en. Hon hade en halv, och det var ju bättre än ingen kavel alls =)

Har precis slängt ihop lite mat till grabbarna också. Jag har ingen matlust just nu, men kanske att jag kan äta lite när jag kommer hem från dagens pass. Idag har jag bara ett och imorgon också eftersom det är sportlov för Zumbagruppen i Grängesberg. Jag skulle behöva ett sportlov från allt känner jag. =)

Nej, nu måste jag minsann packa väskan, byta om och blanda sportdryck.

TTYL / Nattis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar