mars 24, 2011

HJÄRTKLAPPNINGAR OCH SOCKERKAKA

Jag har börjat få otäcka hjärtklappningar. De kommer någon gång varje dag och varar i några minuter. Var därför tvungen att googla lite på det och tydligen så är det ingen fara, utan beror på den ökade blodvolymen man får i kroppen när man är gravid. Skönt att höra =)

Lille vaknade tidigt imorse och ligger därför och sover redan nu, och har gjort det sedan 10.00 (!) Lite väl tidigt men han är ju sjuk och ville verkligen gå och lägga sig en stund så då kunde jag verkligen inte neka honom det.

När han vaknar ska vi äta lite lunch. Efter det hade jag planerat att dra av golven en vända men det hade Dennis tagit hand om igår kväll när jag var och Zumbade, så därför tänkte jag lägga tiden på att baka honom en sockerkaka istället. Det lönar sig att lägga manken till hemma grabbar! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar