mars 04, 2011

FYRA ÅR!

Härliga fredag! Synd bara att vädret inte är vad det har varit de senaste dagarna. Jag som blir så lycklig av solsken. Igår firade jag och D att vi varit förlovade i hela fyra år. Eller firade och firade, han åt en kebab med bröd och jag en korv med mos och så tittade vi på tv-serier. =) Romantiskt va? Haha!

Tänk så fort det gått, och så långt vi har kommit. När vi träffades var jag 16 och vi gick båda i skolan fortfarande. Nu är vi här, med ett barn i famnen och det andra i magen. Det har varit upp och ned-gångar men i slutändan har vi alltid lutat oss mot varandra och det har alltid varit det viktigaste för mig. Snart så firar vi inte bara fyra år tillsammans, utan även fyra i familjen. Så länge vi andas älskling, jag längtar!

Min familj!

2 kommentarer:

  1. Ni är så vackra på alla sätt! <3 PUSS OCH KRAM!!!!

    SvaraRadera
  2. Grattis :)

    Men... har inte solen skinit de senaste dagarna?
    Jag har varit ute i solsken iallafall... :O

    SvaraRadera