mars 12, 2011

A CHANGE OF PLANS

God middag! Vaknade upp till solsken och en välplanerad dag som skulle spenderas hemma hos mamma och pappa. Mamma fyller år imorgon och därför har Malin, Pär och Wilja kommit till vilmoren och därför skulle vi också dit, för att kalasa lite. Tyvärr fick Wille magsjuka igår kväll, så det blev ju såklart ingenting av med det.

Istället tog jag med mig grabbarna ut i det sköna vårvädret på en pulkatur. Dennis har nu åkt in till Ludvika för att handla någonting till bilen och Liam sover middag. Jag funderar på att lägga mig på soffan en stund. Illamåendet som jag inte känt av på tre dagar kom tillbaka igår och hänger fortfarande kvar så jag har inte direkt någon ork att göra vad som egentligen skulle behövas; städa. Som tur är har jag en snäll kille som lovat att ta hand om det när han kommer hem.

Samtidigt som jag bara vill vila så vill jag också hitta på någonting när det är helg. Vi funderade därför på att besöka ett lek och busland någonstans, men jag hittar ingen hemsida någonstans där det står var det finns/öppettider osv. Är det någon som vet?

2 kommentarer:

  1. dom har ett som ska vara kanon i västerås

    SvaraRadera
  2. Svar: nä usch inge kul alls, och inte räcker de med bara illamående heller, mår som en påse hundskit just nu ungefär, så dåligt att jag ska ringa till MVG på måndag å höra så allt står rätt till:o

    Tråkigt att ditt kom tillbaka igen, hoppas det blir kortvarigt denna gången och att du blir av med det, för de tar ju på krafterna att må illa som du säker vet! :p

    SvaraRadera