mars 18, 2011

FREDAG

God fredag! Vilket vackert väder vi har idag. Jag älskar snöstorm =)
Zumban igår var så härlig! Den nya dansen tycks uppskattas från alla håll och kanter och det gör mig glad. Nu måste jag bara fundera ut vad jag ska hitta på för att toppa den. Det blir inte lätt!

Jag och L startade dagen med att trotsa vädrets makter när vi tog pulkan och gick de ynka 30 meterna upp till Mathilda och Nelly. Det var en pärs vill jag lova, fy tusan. Nej just det, jag älskar ju snöstorm =)

Väl där fick kidzen busa av sig lite tillsammans, även om de inte riktigt kan låta bli att gnälla lite på varandra emellan åt också. Vi passade även på att tjuva åt oss både frukost och lunch när vi var där jag och Liam. Lunchen bestod av en påse våffelmix som vi smugglade med oss hem och ska laga till när lille sovit färdigt sin middag ;)



Nej, nu ska jag passa på att vila mig en liten stund. När D kommer hem sedan så ska vi nog bege oss hem till Emma en sväng på ytterligare lite barnalek och dessutom lite tatuerande.

TTYL / Nattis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar