mars 06, 2011

IN SICKNESS

God morgon! Vi har haft Klara här hela helgen så jag har inte hunnit blogga någonting. Igår mådde jag dessutom riktigt dåligt. Trodde först att det var en magsjuka på gång men det verkar som att det var en blandning av gravidillamående, magkatarr, noll matlust + sjukt ont i ryggen. Idag är det bättre men jag är helt slut i hela kroppen. Orkade knappt schamponera håret när jag duschade i morse och då är det illa =)

Snart ska vi packa ihop Klaras saker och fara ner till Göteborg för att möta upp med hennes fina föräldrar, som hon tjatat lite om att hon saknar faktiskt. Först ska jag försöka torka håret lite, om jag orkar förstås ;)


TTYL / Nattis

1 kommentar:

  1. Jo det är ju självklart, fast det var en viss person jag syftade på ;) Hon hade planerat barnet och allting, men när barnet väl kom så lämnade hon bort han redan efter 3 veckor och gick på krogen. Och så har det hållit på i 1 år, hon lämnar bort till kompisar, föräldrar mm hela tiden. Då börjar iaf jag fundera lite :S

    SvaraRadera