maj 15, 2011

ÄVENTYRSLÖST OCH LÄKARSKRÄCK

Jag fortsätter att vara dålig på att blogga på helgen. Ber om ursäkt för det. Idag var det tänkt att vi skulle ut på lite äventyr. Spännande eller hur? Så spännande det kan bli under en Ikea-trip och en vända i barnvagnsdjungeln ;) Hur som helst så är vi fortfarande hemma... Först och främst så kunde vi som vanligt inte komma överens alls, om någonting, så jag tror att vi båda tappade lusten. Dessutom sover Liam nu och har gjort det sedan 11.00 ungefär. I eftermiddag är det tyvärr för sent för då kommer min kusin hit med tåget och då måste vi såklart vara hemma. Det får bli annan dag helt enkelt.

Imorgon ska jag till läkaren. Jag vill inte. Det är säkert ingen fara, men jag vill i alla fall inte. Känner mig som en hopplös treåring men tänk om de säger att det är något som är fel då? Vad gör vi då? Är det istället helt normalt så kommer jag bara att känna mig fruktansvärt dum. 09.10 är det dags. Jag gruvar mig helt enkelt .

3 kommentarer:

  1. Bättre att kolla upp det en gång för mycket, än en gång för lite! Det kommer gå så bra så ska du se! :)

    SvaraRadera
  2. Du ska inte känna dig dum ifall det inte är något, som jag tror att det inte är! Du har ju fått en tid av en anledning! :) Och som Louise skriver, det är ju bättre å titta upp det för mkt än för lite! :)

    SvaraRadera
  3. Lycka till, det kommer säkert att gå bra. =) Skönt att slippa oroa sig i alla fall.

    SvaraRadera