maj 02, 2011

hick hick

Nämen hej igen, jag orkar visst med ett till inlägg idag, trots att jag fortfarande känner mig halvt död =) Dammsög ganska precis hela lägenheten och nu känner jag mig helt slut. Inte en chans i världen att jag hade orkat med kvällens pass. Imorgon är jag som tur var helt ledig och på Onsdag ska jag väl förhoppningsvis må lite bättre i alla fall...

Läste en statusuppdatering på Louise facebook att bebisen i hennes mage hickar, och kom då att tänka på när lille låg i magen, hur mycket han hickade dag ut och dag in. Den här bebisen har dock inte hickat någonting alls än så länge, men däremot sparkar hon för fullt så fort man är still. Vår livliga lilla tös! Eller pojk? Vem vet egentligen, rutinultraljud har ju visat fel förut. Antar att det återstår att se =)

2 kommentarer:

  1. Min lille i magen har hicka lite då och då!
    Wilde hade hicka hela tiden han!! :P

    SvaraRadera
  2. sv: jo det vet jag, men ska olle pendla så kommer han knappt vara hemma.. Han slutar klocka 4 om dagarna och ska han då åka hem så blir väl de runt halv 5!
    Men de va iaf det huset i Jobsbo jag tänkte på!, det är även lite litet! men annars är det ett hus jag skulle kunna tänka mig!

    SvaraRadera