maj 02, 2011

mår pyton

Jag ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen under helgen men jag har verkligen inte orkat och gör egentligen inte det nu heller. Har dragit på mig en riktig förkylning med halsont, hosta, snuva och öronvärk. Dessutom har jag lyckats få tandköttsinflammation och det är precis lika skönt som förra gången. Inte alls! Typiskt gravidsymptom...

I helgen har vi alltså bara varit hemma och tagit det lugnt, plockat och sorterat lite inför flytten som jag längtar efter så otroligt mycket! 7 veckor och 3 dagar kvar nu, så låt nedräkningen börja, haha!

Det här med att vara sjuk är minsann inte roligt, och jag kan inte minnas senast jag mådde så dåligt faktiskt. Värst av allt är att jag verkligen skulle behöva vara frisk, bums idag, eftersom jag har Zumba hela veckan (precis som alla andra veckor). Har dock haft turen att inte behöva sjukanmäla mig någonting på hela terminen, (om man bortser från sista torsdagsträningen då jag hade så fruktansvärt ont i benhinnorna). Men ikväll går det helt enkelt inte, så min kära mamma har erbjudit sig att hoppa in för mig. Åh lilla mamma, bland det bästa jag har!

Nej, nu ska jag skicka både Liam och mig själv i säng en stund. Kanske uppdaterar senare om jag känner mig piggare =)

TTYL / Nattis

1 kommentar:

  1. Hoppas du känner dig piggare sen gumman! Och Liam också! Krya på er! <3

    SvaraRadera