maj 21, 2011

LOPPIS, MÅLA, GRILLA, MYSA!

Morrn! Inatt fick vi äntligen sova ordentligt och Liam vaknade bara en gång vid 06.30 för lite välling. Sedan gick vi upp vid 09.15. Med vi menar jag då jag själv, lille, och så hunden då. Angelica sover fortfarande. Eller det gjorde hon visst inte såg jag nu, haha.

Vi har precis duschat och ska göra oss i ordning för att åka till Smedjebacken för att måla och mysa hela dagen och sedan grilla till kvällen. Kanske vi tar en loppisvända på vägen dit (för ovanlighetens skull) för att se om vi hittar något gammalt och fint. Nej jag har inte alls fått dille på att måla och fixa och dona. Inte alls =)

På tal om, knappt fem veckor till vi får flytta in i huset nu. Can't wait! Har fortfarande inte fattat att vi ska bo i ett hus som är vårt alldeles egna. Jag, världens bästa sambo, vår helt otroligt underbara son och till hösten också en liten liten tös att skänka precis lika mycket kärlek till. Världens bästa familj helt enkelt!

Nej, nu ska jag dra några varv med tops i öronen och sedan bär det av.
TTYL / Nattis

1 kommentar: