maj 12, 2011

LÄKAREN

Hännä sitter morsan och dryper av svett efter ett ösigt Zumba-pass i Ställberg. Magen och bebisen skriker efter mat nu känner jag. Vilken tur att jag var så duktig och lagade biffar, potatis och gräddsås tidigare då. Alltid en fröjd att äta efter ett hårt träningspass =)

Min barnmorska ringde idag och sa att jag fått en tid till en läkare redan på Måndag. Man skulle tydligen inte gå runt med sammandragningar som gör ont så därför ville de kolla upp det så fort som möjligt. Jag är inget fan av gyn-undersökningar men vad gör man inte för att slippa oroa sig?

Imorgon ska jag åka till Smedjebacken för att köpa en gammal vagga som mamma lagt undan åt mig idag. Sedan ska jag sätta igång att måla, fixa och dona med den till vår lilla tjeja i magen. Åhh, den kommer att bli så fin!

Nej, mat var det ja, och kanske ett par avsnitt av Skilda Världar. Riktigt dåliga skådespelare men samtidigt en riktig nostalgitripp och jag kan helt enkelt inte låta bli att titta.

TTYL / Nattis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar