maj 23, 2011

MÅNDAGSDRAVEL

Halloj! Försökte lägga in en liten film här på när bebbs voltar runt i magen, men telefonen dog visst under pågående process så det blev ingenting av med det. Trodde att jag laddat den hela natten men tydligen inte? Jaja, slänger in den senare, lovar!

Liam sov ingen middag igår när vi var i Smedjebacken. Gissa om han totaldäckade i bilen när vi åkte hem? Inatt har han sovit från 18.30 igår kväll till 09.18 idag, alltså närmare 15 timmar! Trött kille...

Det har hittills varit en riktig latismåndag här hemma faktiskt, bortsett från att jag har tvättat, diskat, jobbat med diverse pappersarbete och bytt lite sängkläder osv. Känner mig rastlös... Ikväll är det näst sista Zumbapasset för terminen i Kopparberg, men jag vill göra någonting NU. Funderar på att ta med mig min kusin och åka ner på loppisen här i Grängesberg. Om hon kan slita sig från sin telefon dvs... Såg nämligen en byrå i skyltfönstret som lockade igår när vi åkte förbi =)

TTYL / Nattis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar