maj 20, 2011

ÖLSUGEN FISKARE?

Ligger i soffan bredvid Tyson och myser under täcket. Fryser lite, och saknar min Dennis som är på fiskehelg med jobbet. Han äger inget fiskespö men skulle följa med "som sällskap". Egentligen vet jag att de är de tio gratis ölen som lockar men jag låter honom vara ovetandes om det. (till dess att han läser det här dvs) Hm, även fast det är tomt och kallt och jag är kramsugen så vet jag att han behöver få sin egentid också, och jag har ju Angelica, även om hon inte är här just nu.

Hon blev nämligen kvar en stund inne i Ludvika, där vi varit och grillat hos vår gemensamma kusin. Jag var tvungen att åka hem och lägga lille och hon ville stanna lite, men skulle få skjuts hit snart och när hon kommer ska vi se på en riktig tjejfilm vi hyrde tidigare. "Valentines day" tror jag att den hette. Nämen, nu kom hon så det är väl dags att avrunda :)

TTYL / Nattis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar