maj 03, 2011

TRÄNINGSABSTINENS

Jag har sådan träningsabstinens just nu! Har inte rört på mig sedan i Torsdags eftersom jag blev sjuk i Fredags och fortfarande mår riktigt dåligt. Känner mig helt slut men samtidigt fruktansvärt rastlös i hela kroppen. Det rycker liksom lite i ena benet just i skrivande stund...

Ååååh! Jag har inte tid att vara sjuk. Vill dansa, skutta runt, svettas ut all ångest! Vill få upp ett ordentligt flås så att jag somnar som en stock på kvällen. Suck... Förstår inte hur människor som inte motionerar klarar av att INTE röra på sig. Mår ni bra ändå? Det kan jag inte tänka mig. Träning är ju det bästa som finns =)

1 kommentar:

  1. Var något liknande jag skrev för några dagar sen eller så om träning, att man blir ju faktiskt att må bra! (både fysiskt o psykiskt). Men då fick jag mig en jäkla känga tillbaka i en annan blogg haha (den tjejen tror nämligen att hela min blogg är relaterad till henne). Men skönt att se att någon håller med mig iaf :)

    SvaraRadera