maj 24, 2011

MÅLAT PIGTITTAREN

Har visst inte bloggat på hela dagen. Istället har jag med lite hjälp av Angelique sandpapprat, målartvättat och grundmålat pigtittaren jag visade er igår. Imorgon ska jag måla den igen och jag tror att det blir bra faktiskt. Riktigt roligt är det i alla fall!

Fick mitt paket från HM idag, och allt passade förutom mammatröjan som trots storlek XS/S var bred som ett tält, haha... Men då har jag ju något att växa i? Hm nä, det blir nog inga mer mammaplagg =)

Nej, nu ska jag kissa, sova, kissa, sova, rasta hund, ge barn välling, sova lite till och sedan åka till Borlänge och kupolen imorgon igen. Angelica behöver lite nytt eftersom hon blir kvar här lite längre än planerat men jag, jag ska inte handla någonting. Inte så mycket i alla fall ;)

Natti nattiS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar