maj 25, 2011

BARNFRIA

Ja jäklar ja, idag gick vi ju in i vecka 25 och det hade jag helt glömt bort =) slänger in en magbild imorgon innan vi åker till Borlänge, HELT ENSAMMA jag och angelica. Dennis jobbar och Liam är hos sin farmor i natt. Känns tomt men välbehövligt. Det enda jag oroar mig för är att han ska få hemlängtan, eftersom hon bor ända borta i Köping nu... Hittills verkar allt dock gått bra så jag ska försöka att gå och lägga mig om en stund och inte oroa mig. Vet ju att han har det bra men det hör helt enkelt till att ständigt oroa sig när man är mamma =)

Just nu sitter jag här med min fina kusin som planerar en pampig middag hon ska bjuda oss på på fredag. Ska bli spännande, och gott. Framför allt gott. Mmm, jag älskar mat! Förmodligen kommer det också att visas på vågen hos barnmorskan på fredag...

Nej, nog om mig. Spela lite kort, och sedan sova, länge och väl, förhoppningsvis heeelt ostört. Gött .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar