maj 13, 2011

MIN GAMLA VAGGA

Hm, det är verkligen något fel på Blogger. Mina senaste inlägg har försvunnit... Lite störande =)
Hur som. Idag har vi dammsugit och dammat på förmiddagen jag och Liam, och sedan har vi lunchat med Camilla. Efter det styrde vi mot Smedjebacken och Dacapo, där jag köpte en jättefin gammal vagga med mycket potential. Ville ha en gammal låda också men den var inte till salu... Nej den höll gubben hårt i, haha.

Väl hemma hos mamma och pappa så sandpapprade jag vaggan lite lätt för att färgen ska fästa lite bättre sen. Pappa skulle tvätta av den med målartvätt eftersom jag inte hann med det idag. Funderar på att åka dit och måla den imorgon eller på söndag. Funderar också på att åka på loppisen på Hammarbacken i Ludvika imorgon. Premiär!

Nu är vi hemkomna, lille somnade som en stock på en gång och jag och D väntar på att maten på grillen ska bli färdig. Grillspett, potatisgratäng, halloumi. Mmmm, Är riktigt hungrig! Nej, nu ska jag suga i mig ett glas cola light och lida lite av att det är hockey på teve...

TTYL / Nattis

2 kommentarer:

  1. det är mycket störande att inläggen försvunnit faktiskt :/

    SvaraRadera
  2. Spännande. Ta kort på vaggan och lägg ut före och efterbilder sen =) (Gärna en före på en gång =))

    SvaraRadera