augusti 09, 2011

ÄNTLIGEN RINGDE LÄKAREN TILLBAKA!

Har väntat hela dagen på att hjärtläkaren skulle ringa tillbaka och äntligen så gjorde han det. Han sa att det bästa för barnet är att sluta med medicinen innan förlossningen, men att det bästa för mig är om jag tar den, så att jag inte får hjärtklappning under förlossningen. Hur gör man då? Igångsättning eller inte? Jag mår inte bra. Jag vill ha ut min bebis så fort hon är fullgången, oavsett om jag går på medicin under förlossningen eller inte. Jag vill inte ta min medicin om det skadar henne. Åh vad matt jag blir. Vi får helt enkelt se vad vi kommer fram till i Falun på måndag... Vill ha måndag nu .

3 kommentarer:

  1. vad jobbigt att du aldrig får riktiga svar! hoppas på ett riktigt svar på Måndag, hur allt kmr bli!

    SvaraRadera
  2. Kejsarsnitt då? Är det inget alternativ? Eller det kanske inte är bättre det heller? Usch vad jobbigt du/ni måste ha det.
    Kram

    SvaraRadera
  3. sv: Jäklar! Hur kommer det sig att det är såå lågt? :O

    SvaraRadera