augusti 15, 2011

VÄLJA BABYGYM!

Sitter och kikar runt i djungeln efter babygym. Grynet i magen ska få ett av världens bästa morfar i välkommen till världen-present. Nu när det är en flicka så har jag ju såklart fått tokfeber på rosa så jag skulle tro att det blir ett riktigt tjejigt vi väljer. Visst finns det fina i neutrala färger som beige, vit, brun osv men hur roligt är det för bebisen att titta på egentligen? Tror att starka färger lockar mer. Här är i alla fall några fina jag hittat:

Babygym från Hello Kitty, 799:-
Finns HÄR


Baby Genius Babygym, 449:-
Finns HÄR

Infantino Vintage Twist and Fold Babygym

Det sista är lite av en personlig favorit just nu men det är ganska svårt att få tag på. Finns inte i lager någonstans i Sverige men man kan ju alltid beställa från utlandet. Vilket tycker ni är finast?

6 kommentarer:

  1. De sista tycker jag va finast!! :)

    Finns ett Hello Kitty på Nisses också, så du vet. :P

    SvaraRadera
  2. Min personliga favorit blev helt klart Hello Kitty, men jag tror nästan att den sista är mer intressant för ett barn.

    SvaraRadera
  3. svar: Tack! :) ja, snart får man förhoppningsvis veta vad det är för någon :D.

    Skönt att äntligen fått en tid för igångsättning, hoppas allt går bra! (lika bra å säga det nu!) :)

    Och hello kitty tyckte jag mest om tror jag! :)

    SvaraRadera
  4. Skorna från Laredoute. Fick en 40% rabatt på en vara + fri frakt :) Overall och stövlar på ellos. Tog den ena på min användare och den ena på mammas. SÅ det blev ju frakt på båda, men ändå betydligt billigare :)

    Min kommentar kom visst inte med ang gymmet. Det sista gillade jag skarpt :)

    SvaraRadera
  5. Det sista var absolut kanon fint =) Men det andra var också jätte fint! Och det var ju en spegel på den tredje som bebisen kan ha nytta av sen när hon ligger på mage och kan se sig själv :)

    Har du kikat på TINY LOVES babygym? Dom har roliga för bebisar, och för utveckligen.

    SvaraRadera
  6. Sv; på vänbovägen har vi lagt ett bud. =)

    SvaraRadera