augusti 22, 2011

FIKA, DÖDENS CYKELTUR OCH NATTUGGLAN I MAGEN

Hejpa! Igår fick vi fikabesök av våra väldigt gravida vänner Jessica och Anders. De hade med sig en jättefin verktygslåda till Liam som han fick i födelsedagspresent. Så nu borrar, hamrar och skruvar han mest hela tiden här hemma =)

Jessica har BF den 31 augusti så det är lite spännande nu när det är så nära och när vi får åka in den 30e. Jag tror att de får den 4 september medan Jessica själv sa att vi kommer att få på deras BF och dem på vårt (13 september). Sååå spännande är det i alla fall!

När de varit här tog vi cyklarna till mormor och morfar för att bli bjudna på korv med bröd. Det lät som en bra idé, innan vi började cykla. Det var tamefan det jobbigaste jag gjort på länge!! En cykeltur på 10 minuter tur och retur... Blä, vad jag längtar till efter graviditet och operation osv så att jag får bli mig själv igen.

Väl hemma la vi Liam, målade lite och sedan gick jag och la mig. Låg frenetiskt och agerade mänsklig vagga för att försöka få en viss bebis i magen att somna, så att jag själv skulle kunna somna. Tillslut blev det stilla i alla fall och då däckade jag på stört. Tror vi har en liten nattuggla att vänta oss =)


8 dagar kvar och jag börjar bli så sjukt nervös!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar