augusti 31, 2011

DE VACKRASTE I VÄRLDEN

Vi är fortfarande kvar på BB. hade hoppats på att få åka hem idag men så blev det icke. Imorgon har de sagt, och vad jag längtar! Mest efter min Liam såklart. Han kom och hälsade på oss idag tillsammans med pappa, och det första han sa när han såg sin lillasyster var "Kramas!" haha, stolt storebror!

Lilltjejen var vaken ganska mycket inatt och så har hon istället sovit precis hela dagen. Räknar därför med att hon kommer att hålla låda även inatt... För övrigt verkar hon må prima vår lilla tjejsing. Hjärta och puls låter fint och hon äter mycket. Och varenda gång ger det hennes mamma förbannat onda eftervärkar. Uuuhh!

Jag är så glad att jag klarade av förlossningen utan att få hjärtklappning. Det kändes så bra att ha min Dennis där hela tiden, även om det gick lite (läs MYCKET) fort. Jag är så lycklig för mina två vackra goa ungar. Så otroligt jävla bajs-lycklig!!!





Storebror och lillasyster. Liam och Lykke. De vackraste i världen!

3 kommentarer:

  1. Grattis till lilla sötnosen:)

    SvaraRadera
  2. Jag är så otroligt lycklig att jag har er! "Så otroligt jävla bajs-lycklig"!!! <3<3<3

    SvaraRadera