augusti 26, 2011

KALASANDE HELA DAGEN LÅNG

Här ligger jag helt utslagen, efter att det har kalasats hela dagen. Dock har jag knappt behövt lyfta ett finger, utan alla andra har fixat och donat med fika, tårta, disk osv. Tror de vill att jag vilar upp mig inför barnafödandet ;)

Jag kom precis på att jag inte tagit en enda bild idag. Skämmes! Som tur är har Dennis varit duktig och filmat, och imorgon är ju Liams födelsedag så jag får göra ett nytt försök då.

Han har varit så glad idag min lilla lille. Och finfina presenter har han fått. Duplo och filmer av sin farmor och farbror. En traktor av sin gammelmoster med familj. Pengar av sin gammelmormor (Dennis mormor), två pussel av sin gammelmorfar (Dennis morfar) och Gunilla, och av Camilla, Sebastian och Emelie fick han en pingu-film och även fingerfärg som man använder i badet. Intressant att se vad det är! =)

Nej en toppendag har vi haft, som avrundades med lite keek från brants och väldigt bekvämt soffläge. Ska snart gå och sova då att jag orkar med samma kalasande även imorgon!

Ja, för exakt två år sedan låg man och kämpade. Barnmorskan frågade om hon skulle ta hål på vattnet, om vi ville ha barn den 26e eller den 27de. Vi svarade efter 25 timmars förlossningsarbete ganska bestämt "så fort som möjligt tack", men ändå väntade han med att komma till 00.38 den 27de Augusti, världens finaste lilla Liam <3


Mamma och pappa älskar dig mest av allt i hela hela världen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar