augusti 15, 2011

MYSIGA MAGPROBLEM

Fyfan säger jag bara! Tappade säkert flera kilon på toa nyss. Det är kaos i hela magen och jag får inte behålla någonting. Kräks inte men ni fattar vad jag menar? Varenda dag är det samma visa. Äta, skita, äta, skita, skita, skita, skita, typ dö. Somna :P

BLÄ för biverkningar av medicin! Det enda positiva med just denna är att det är ett perfekt tillvägagångssätt för att slippa all extra gravidvikt. =) Nu ska jag besöka porslinfåtöljen en sista gång och sedan ska jag sova!

2 kommentarer:

  1. Svar: jo visst är de skönt att vi fick lägenhet även fast vi vill ha hus, men nu slipper man ju som sagt stressköpa första bästa bara för att.
    Jag har ingen aning om hur de hello Kitty babygymmet ser ut, såg bara lite snabbt att dom hade ett:)

    Lust att ses nån dag?

    SvaraRadera