augusti 04, 2011

Ytterligare ett tillväxt-ul?

Nu har vi varit på MVC, lyssnat och mätt och tagit blodtryck samt hb.

Hjärtljud; 137 slag per minut
Blodtryck; 90/55
Hb; 100, har det inte ökat på måndag får jag järnsprutor istället.
Sf-mått; 30, samma som förra veckan. Därför ville hon att jag skulle komma på måndag och mäta igen. Har det inte ökat då så får vi göra ett tillväxtultraljud. Nya saker att oroa sig för hela tiden =)

Dessutom har inte läkaren från avdelning 33 i Falun ringt varken mig eller Dennis. Han skulle hört av sig förra veckan med mer info om min medicin och mitt hjärtfel och hur det påverkar graviditeten, bebisen och förlossningen men gjorde aldrig det så honom ska jag ringa imorgon. Sedan ska jag även ringa min kardiolog här i Ludvika eftersom jag får värk i hjärtat ibland, speciellt under sammandragningar. Så, det var nog allt :P nu ska jag tröstfika med pappa och sedan ska vi titta på en lägenhet.

TTYL / Nattis

4 kommentarer:

  1. Vi kan alla dagar nästa vecka :-) Har ni tid? :-)

    SvaraRadera
  2. Svar: Dom kostar strax över 100kr, för ett paket med 6 rullar i.
    Jag kommer inte riktigt ihåg hur mycket som gick åt men jag har för mig att vi köpte 2 st paket då vi gjorde den med Wilde, så jag köpte lika nu.
    Så ca 200kr för gipsmagen med andra ord. :)

    Går ju säkert att snåla till det på ett paket, men då blir den ju inte så stabil och täckt kanske.

    Kan ju lättare svara på hur mycket som gick åt efter morgondagen! ;D

    SvaraRadera
  3. Jag hade också samma sfmått ett tag, men sen börja de växa.
    Du behöver nog inte oroa dig ska du se! :)

    SvaraRadera
  4. Svar: haha okej. Skrev du något med Liam?

    Jag vill först och främst klara mig helt utan smärtlindring, enbart med hjälp utav andning. Men funkar inte det blir det lustgas. Och skulle jag mot all förmodan vilja ha mer än så får vi ta det då. Men går de lika bra som med Wilde så... :)

    SvaraRadera