augusti 25, 2011

SHOPPING, SISTA MVC-BESÖKET OCH LIAM SOM SNART BLIR TVÅ!

Har ganska precis kommit hem efter en dag full av ärenden. Först var vi på jysk och dollarstore där vi handlade lite smått och gott. Sedan var vi på MVC. Sista besöket!! Blodtrycket låg på 85/60, HB på 113 och SF-måttet på 34-35 sa hon. Vikten var 60kg (har stått still i flera flera veckor) och total viktippgång hamnar alltså på 5kg.

Både jag och Dennis fick en stooor kram och ett lycka till innan vi gick. Hon är så bra min barnmorska. Hjälper och stöttar och verkar alltid förstå, utan att dömma. Skulle gärna se att hon följde med till förlossningen =)

På eftermiddagen har vi varit och skrivit på bekräftelse av faderskap, sedan har jag suttit och skickat ut mejl/sms till alla Zumbadeltagare. Nu slappar jag och lille i soffan och Dennis är iväg och grejar något med bilen.

Liam, min stora kille blir hela två år på lördag, så både imorgon och på själva födelsedagen ska det kalasas! Hur blev de så stora, våra små?

2 kommentarer:

  1. Får man fråga vilken barnmorska du har?:)

    SvaraRadera
  2. Jag förstår ingenting. Minst ett år måste jag ha legat i koma, för jag vet inte hur det kan gå så snabbt. Hur ska vi göra med nästa för att det så sakta ner liiiiite i alla fall ? =)

    SvaraRadera