augusti 28, 2011

DE SOM SHOPPADE FÖR MYCKET

Hemkomna från en mysig shoppingtur i Borlänge. Besökte lager 70 där vi handlade MYCKET och sedan kupolen där vi handlade ännu mer =) Liam fick ett vinterset från Didrikson, en vinterjacka och vantar av sin snälla morfar och bebisen en ny pyjamas. Vi köpte också fodrade stövlar, ett fleece-set och två mössor till Liam, så nu har han det mesta inför höst, vinter och dagis. Skönt!

Till mig själv köpte jag två stickade tröjor, två linnen, en byxdress som jag trodde var en tunika, ett par leggins, örhängen och ett par skor. Blev en hel del trots att vi sagt att vi inte skulle handla något... Dennis köpte även han en hel uppsjö av kläder som jag inte ens orkar radda upp, och pappa likaså. Här kommer då ett par få av plaggen på bild =)


Fleece-set och jacka till Liam. (ÄLSKAR DEN!)



Nylon/fodrat set och vantar från Didrikson till Liam.



Stickad tröja/kofta till mig.



Lite skor =) två par till Dennis, ett par till mig och så lilles fodrade stövlar.

Liam var riktigt riktigt duktig hela dagen ända till tio minuter innan vi åkte hem. Sedan hann vi inte mer än att rulla ut från parkeringen innan han såg ut såhär:


Mammas kille!

1 kommentar:

  1. Wilde har också fått det där fleecekläderna, dock i rött. Va ju asbilligt ju:)

    SvaraRadera