augusti 07, 2011

KALASET

Är ganska precis hemkomna från kalaset. Jag mådde illa och kände mig allmänt trött hela kvällen men höll ut till 23.30 i alla fall. Det var faktiskt kul att göra någonting, fast man mår som man mår. Som vanligt var jag dålig på att fota, men några bilder blev det. Dock nästan bara på min lilla familj;



Busliam innan kalaset. Hade valt t-shirt själv =)



Lille och farbror, fruktansvärt koncentrerade på någonting annat!

Jag bad sen Dennis ta en fin bild på mig och Liam. Här har ni resultatet;



Lyckat? Nä inte så värst :P

Liam åkte hem till oss/sin morfar när vi ätit men vi stannade ju som sagt kvar ett tag, lekte lekar och åt tårta, pratade strunt och hade det trevligt. Avslutade sedan med att ta några riktigt snygga bilder tillsammans!












Fullkomligt normala =)
Nej, sovdags! Har en känsla av att deg blir en tidig morgon imorgon... Natti Nattis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar