augusti 24, 2011

BABYSITTERN, MIDDAG OCH VECKA 38

Babysittern/gungan har kommit idag och den var verkligen supersöt! För att inte tala om superavancerad... Miljoner knappar att trycka på =) vi har inte packat upp den än utan gör nog det sen när sessan kommer.

Just nu ligger jag på soffan. Har städat, tvättat och lagat mat hela dagen så ryggen värker lite. Måste dock masa mig upp nu för att göra mig i ordning. Ska ut och äta på Coco Thai ikväll med mina fina vänner Sofia och Burken. Har verkligen längtat efter lite tid tillsammans alla tre. Den känns så värdefull tiden, speciellt just nu.

Nej, dra mig upp ur soffan var det. Kanske slänger in ett inlägg ikväll när jag kommer hem.



Vecka 37+0 idag, och 6 dagar till igångsättning. Längtar efter vår lilla tjejsing =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar