augusti 20, 2011

NYA INKÖP

Och så rätt jag hade! 05.30 imorse ville kiddet minsann gå upp, även om det inte riiiktigt var hans fel. Han vaknade nämligen av en pappa som ropade "Liaaam" i sömnen... Suck =)

Idag har jag och pappa varit till ludvika på loppis. Först hammarbackens och sedan även gammelgårdens, som jag tycker oftast är bättre. Pappa köpte en fin lampskärm och en gammal köksvåg till mig, samt en overall till Liam som han kan ha i höst på dagis och så. Tack papps!

Sedan handlade vi lite på Willys, där jag passade på att köpa ett paket med små smååå blöjor och nappar till bebisen, samt amningskupor, våtservetter etc. När vi kom hem gick jag även in på jollyroom.se och beställde en snuttefilt, en skallra och en badcape. Det borde hinna komma innan det är dags.

Ska visa bild på alla inköp imorgon, promise! Är för lat för att göra det nu. Ska fortsätta ligga här i soffan och dega framför TV4 Fakta ett tag till innan det är dags att krypa till kojs bredvid världens bästa pappa och sambo. Helt underbar är han under dessa tider, min klippa .

Slänger in ett STORT STORT grattis till Caroline och Olle som imorse fick en riktigt söt liten pojke! Skönt att allt gick så bra och lycka till.

Godnatt =)

2 kommentarer:

  1. Måste bara fråga vännen! Vad ska lilla prinsessan heta? Har ni några potentiella namnförslag? :) PUSS! <3

    SvaraRadera
  2. Jo men vi kan väl planera in någon dag vi kan ses. Har faktiskt inte så mycket kvar att packa upp och sånt, sen är de bara hyllor och sånt som ska upp men det har vi tänkt vänta med tills vi vet hur vi ska ha det/köpt nya möbler. :)

    SvaraRadera