augusti 19, 2011

VAD BEHÖVS EGENTLIGEN?

Jag ligger på soffan och känner mig konstig i kroppen. Trött, matt, trots järnbehandlingarna. Liam är vild. (ni som träffat honom vet att det är en grov underdrift). Just nu jagar han hunden runt i huset och upp i soffan medan han skriket "DADADADA" så högt han kan, i falsett!

Det ligger klossar och pusselbitar precis överallt och jag måste verkligen dammsuga. Dennis han är dum och åker bort för att tatuera sig precis idag. Hela jäkla armen ska färgas också, så honom väntar vi väl till kvällen någon gång. Suck, hur kan man vara så trött?

Idag är det 11 dagar kvar till vi blir inskrivna. Det är ju ingenting! Plötsligt börjar jag få panik över att allt måste vara fixat. Jag tror att vi har det mesta ordninggjort, men å andra sidan minns jag varken vad som var bra att ha hemma eller packa i BB-väskan. Har ni några tips så lämna dem gärna i en kommentar. Nu ska jag ta tag i röran här hemma.

1 kommentar:

  1. Usch! Måste vara grymt jobbigt med den där tröttheten. Jag tycker att det är jobbigt och då är mina värden bra..

    Har heller ingen aning vad som ska packas i den där väskan. Huvet känns helt tomt :/

    SvaraRadera