augusti 08, 2011

GISSA DATUM, KÖN, VIKT OCH LÄNGD PÅ BEBISEN

Även om de sagt på ultraljudet att det ser ut som en flicka och även om vi förmodligen får en igångsättning så får ni jättegärna gissa vikt och längd på bebisen. Gärna datum och kön också, för man vet ju aldrig vad det blir, även om man kollat! De flesta tror ändå att jag får en pojke i alla fall =)

Så gissa nu, så att någonting som har med den här graviditeten att göra blir som planerat! Alltså datum, kön, vikt och längd! Det beräknade födelsedatumet vi fått är 13 September.

Slänger in en bild på magen så får ni avgöra själva vad det ser ut som ;)






(bild från vecka 34)

5 kommentarer:

  1. Jag tror att ni får en flicka den 6 september, hon väger 3650 gram och är 50 lång :-)

    SvaraRadera
  2. 10 september
    Tjej
    3400 gram
    51 cm

    SvaraRadera
  3. Oj svårt med tanke på om de blir igångsättning eller ej.
    Men jag gissar följande och hoppas jag får ha två gissningar;P

    Igångsättning: 1/9, flicka, 3430 g, 50 cm
    Icke igångsättning: 16/9, flicka, 3830g, 51cm

    :D

    SvaraRadera
  4. jag kan faktiskt inte avgöra vilket kön bebisen har! men jag tror nog mest på flicka! å hon kmr vara liten, 48cm å väger 3100g :) Hon vill titta ut den 27 augusti :)

    Är väldigt dålig på att gissa, men kanske är nära på något :D

    SvaraRadera
  5. Jag tror tjej och hon kommer 30 augusti. 3260 gram och 49 cm lång =)

    SvaraRadera