augusti 23, 2011

FÖRBANNADE SATANS HJÄRTKLAPPNINGAR, LÅT MIG VARA!

Fryser och skakar. Fick nyss en hjärtklappning. Dennis var ute i garaget när den kom så jag ringde honom med gråten i halsen medan jag sprang upp för trappan och rusade efter medicin. Dennis kom såklart in på en gång, jag tog en tablett och sedan gick det över.

Fan. Jag har ju börjar trappa ner på medicinen inför igångsättningen. Från 50mg per dag till nu 25mg. Men hur blir det nu? Läkaren sa att jag var tvungen att gå tillbaka till originaldosen om jag fick ett rus. Medicinen får man inte sluta med bara sådär dagen innan förlossningen heller utan man ska just successivt trappa ner. Och jag måste ju äta 50mg nu, så hur ska detta gå? Åt helvete förmodligen .

1 kommentar:

  1. Fan va drygt :-( ogilla! Hoppas det löser se.j. Kram

    SvaraRadera